Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak wynika z najnowszych badań Mediametrie, oglądalność pan-europejskiego kanału informacyjnego EuroNews we Francji, w grupie osób powyżej 15. roku życia, w okresie od 30. grudnia 2002 do 15. czerwca 2003 wynosiła 0,4 proc.
Kanał zanotował na francuskim rynku, w porównaniu z dwoma konkurencyjnymi stacjami informacyjnymi: LCI i I-Television - największy wzrost oglądalności. Zwiększyła się również oglądalność stacji w grupie osób wykształconych i dobrze zarabiających. We wspomnianym okresie sięgała ona 0,7 proc., w porównaniu z 0,3 proc. przed rokiem.
Każdego dnia EuroNews we Francji miał, w badanym okresie, dzienny zasięg 548 tys. widzów w wieku powyżej 15 lat. W całej Europie wielojęzyczny kanał EuroNews oglądało za pośrednictwem sieci kablowych, bądź drogą satelitarną 5,1 mln widzów - wynika z badania MediaCabSat.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.